دوره جذب Fundamentals Explained

Wiki Article

بیاید احمد دده رو ببرید برای نیمکت اینتر بعد بازی لوکاکو رو هم راه بندازه

نکته مهم : برای محاسبه حق جذب ۱۴۰۰ فقط قسمت درصد افزایش حقوق و دستمزد ۱۴۰۰ برای سایر سطوح مزدی باید اعمال شود و مبلغ ثابت که پس از درصد مشخص می شود را شامل نمی شود.

شما باید بابت همین توانایی که دارید این مقاله را میخوانید شکرگزاری کنید! شما باید بابت همین گوشی یا مبایلتان که وارد سایت مدیرافکار شدید شکرگزار باشید!

شرط لازم استفاده از عبارات تاکیدی این است که حتما باید به زمان حال گفته شود .

خدا‌ پشت‌ و پناهت‌ باشه‌ به‌ نظره‌ من‌ اون‌ چیزایی‌ که‌ سرت‌ میاد‌ شما‌ رو‌قوی‌ تر‌ میسازه‌ از‌ جهت‌ خوب‌ نگاه‌ کن‌ نه‌ از جهت‌ بد‌ که‌ واسه‌ آینده‌ عقده‌ به‌ وجود‌ بیاد‌ ، به‌ نظرم‌ این‌ سایتی‌ که‌ تحقیق‌ کردی‌ همون‌ ختمش‌ به‌ تلقین‌ هست‌ اون‌ حد‌ باید‌ تلقینت‌ رو‌ ارتقا‌ بدی‌ که‌ قدرت‌ باورایی‌ ت رو‌ تبدیل‌ به‌ حال‌ کنی‌ که‌ هرچی‌ میخوایی‌ میشه‌ فقط‌ باید‌ بخوایی‌ یعنی‌ میتونی‌ چون‌ قدرت‌ شو‌ داری‌ .

حق جذب (فوق العاده بازار کار)، در مزایای پایان کار کارگران…

چنانچه کارفرما برای حفظ و یا جذب نیروی کاری در یک شغل تخصصی نیاز داشته باشد می تواند حق جذب پرداخت نماید.

چون فوق العاده جذب (بازارکار) مشمولین طرح های طبقه بندی مشاغل جزو مزد مبنا نیست لذا تاثیرات افزایش مصوبات شورای عالی کار بر روی آن از ناحیه کارفرما الزامی نیست.

قانون جذب کائنات یک قانون آفرینش است، قانون جذب چیست محمد جانبلاغی یعنی شما میتوانید با این قانون هر زندگی که دوست دارید داشته باشید را برای خود بسازید.

خیلی از افراد در این مرحله دچار مشکل می‌شوند و فکر می کنند ارتعاش خواسته شان را به کائنات درست ارسال کرده اند در حالی که فرکانس ناخواسته شان را به کائنات فرستاده اند .

سلام و خسته نباشید دوست عزیز برای حل مشکل مالیتون به هیچ عنوان نباید به مشکل مالیتون توجه کنید. راه و روش های زیادی وجود داره مثلا به اتفاقات گذشته مالیتون توجه کنید.

کائنات با توجه به ارتعاشی که دریافت میکنند آن آموزش قانون جذب جانبلاغی ناخواسته یا خواسته را وارد زندگیتان می کنند .

شما با استفاده از قانون جذب میتوانید به هر خواسته و هدفی که دارید برسید فقط باید ارتعاش خواستتون به کائنات بفرستید و کائنات با توجه به ارتعاشی که دریافت میکنند به شما پاسخ خواهند داد. ترس یکی از قویترین ارتعاشات منفیه که باعث میشه به خواستتون نرسید. شما وظیفه دارید که ترسو از خودتون دور کنید و احساساتتون خوب نگهدارید تا به خواسته هاتون برسید. ترس نرسیدن از هدف باعث میشه از هدفتون دور بشید.

البته بنده برای دوره جذب جانبلاغی اولین بار است که میخواهم این قانون را قانون جذب چیست محمد جانبلاغی در زندگی تجربه کنم

Report this wiki page